top of page
  • תמונת הסופר/תאמיר מאיר - מאמן כושר

איך להתחיל לרוץ?

עודכן: 25 בדצמ׳ 2022

גם אתם חולמים להתחיל לרוץ? רוצים לשלב ריצות בחיים שלכם כדי לשפר בריאות וכושר? יש איזו נטייה למי שרוצה להתחיל לרוץ, להתחיל מלקנות המון ציוד כושר יקר ו... זהו. אז זה לא עובד 😊 להתחיל לרוץ, במיוחד עבור מי שלא רצו עד עכשיו, זה לא עניין של מה בכך! לכן חשוב לי להדגיש כמה נקודות במאמר הזה, כי גם אתם יכולים לרוץ ולשפר את הבריאות ואת האנרגטיות שלכם. בין אם ניסיתם בעבר ולא הצלחתם להתמיד, בין אם אתם סובלים מקושי מסוים שמתקיל אותכם ומונע מכם להתחיל לרוץ, יש לכם סיכויים טובים לרוץ ולהתמיד. אם רק תעשו את זה נכון.

כך מתחילים לרוץ!

כמה תנאים מרכיבים את ההצלחה שלכם בריצה. קראו, ו – היכון הכן צא!

  1. התקשרות עם מאמן אישי. ריצה היא אימון לכל דבר ועניין. כדאי להתחיל נכון ולעשות את זה טוב כדי לא לגלות שזה מורכב או מתיש מידי. ריצה טובה היא כזו שמונחית על ידי מאמן מקצועי. הוא ילמד אתכם את השלבים ויוביל אתכם בתהליך הדרגתי לריצה מותאמת אישית לכם. אני אמיר מאיר, בעל הסכמה באימוני ריצות ארוכות, וחובב ריצות ארוכות בעצמי, מרתונים ואולטרה מרתונים של מעל 7 עד 12 + שעות ריצה, כך שיש לי את היכולת להביא אתכם להצלחה בתחום הריצה. כדאי שלא להקל ראש באימון ריצה מקצועי.

  2. כל ריצה טובה תתחיל בחיזוק הרצועות. בריצה נחזק את השרירים והרצועות התומכות באופן פונקציונלי לריצה. אדם שמעולם לא רץ יותר מחמש דקות לחימום, ואולי אפילו לא התאמן בצורה מסודרת, לא יכול ככה סתם להתחיל לרוץ ולהחזיק שעת ריצה! כדאי להתחיל לאמן את הגוף לקראת הריצה, וזה מתחיל בחיזוק השרירים והרצועות התומכות, זה מה שיאפשר לכם להתחיל לרוץ ולהצליח בכך. כמובן שהדבר תלוי ביכולת הנוכחית שלכם ובמצב הכללי. אני מאמין שכל אחד ואחת יכולים להתחיל לרוץ! בתנאי שתעשו זאת נכון ותתמידו.

  3. חימום טוב לפני הריצה הוא תנאי בעל חשיבות רבה. הרבה " מחפפים" בחימום, גם לפני וגם אחרי אימון כושר, מכל סוג. לא לשכוח את החימום! הוא עוזר לכם לצאת לדרך עם יכולת טובה יותר. כזו שגם משפרת את הפעולות הפיסיות שקשורות לריצה, וגם משפרת את ההשפעה של הריצה על השרירים.

  4. חשוב לעשות שחרור טוב. כזה שמרגיע את השרירים המתאמצים ומשפר את התוצאות הטובות של הריצה שלכם. חימום כמו שצריך, הורדת המעמסה של הגוף, שמירה על מנוחה טובה בין אימון לאימון ושגרת חיים בריאה בין האימונים, יעזרו לגוף להשתחרר ולהתכונן לאימון הבא. ברגע שהגוף יסתגל לריצה, תצליחו להתמיד ולהגיע רחוק יותר באימונים, וכן להצליח הרבה יותר!

איך שומרים על קביעות ורצף?

הרבה מאוד אנשים מחליטים היום שהם רוצים להתחיל לרוץ. אבל הם מתקשים להתמיד בכך. הריצה מעייפת ומתישה, הם לא מרגישים את התוצאות ולכן גונזים את החלומות הטובים שלהם. בדיוק כמו ריצה למרתון, אליה גם אצנים מקצועיים מתכוננים חודשים מראש, גם לריצה פשוטה של מי שרוצה לחזור לכושר, מצריכה הכנה והתמדה.

ריצה טובה שמונחית על ידי מאמן כושר מוסמך ובעל התמחות בריצה, היא בעלת סיכויים הרבה יותר טובים! אני מזמין אתכם לאימוני הריצה שאני מעביר, ותוכלו להתחיל לרוץ ואפילו להתמכר!

רוצים להתחיל? השאירו פרטים או התקשרו: 054-4804134


חזרה לכושר עם מאמן אישי

בחזרה לכושר בכל גיל, חשוב להתאמן עם מאמן כושר אישי, ולבנות תכנית אימונים מתאימה למטרות האישיות וליעדים המוגדרים. בין אם מדובר באימוני ריצה או אימוני כושר, אני כאן כדי לעבוד איתכם על המטרות שלכם בצורה מבוקרת ומלווה.



bottom of page